De nummer-1 hit ‘Kon ik maar even bij je zijn’ (1991) werd Gordons doorbraak. Toen voorzag nog niemand in Nederland en Belgie¨ dat Gordon ‘niet even, maar voor a´ltijd bij ons zou zijn’. Want hij is vrijwel dagelijks wel ergens te zien of te horen: radio, tv, Spotify, kranten, FB, Instagram en zeker de roddelbladen. De een noemt hem publieksgeil, de ander zalvend gracious. Dat a´lles wat hij aanraakt in goud verandert, is misschien too much. Maar zijn succes in de horeca, twee Blushing-zaken en restaurant The Burger Room, bewijzen zijn zakelijke vernuft.
Gordon, de man die ooit zei dat hij ‘vloeiend kaasstengels’ sprak, heeft eind 2019 een transitie doorgemaakt dankzij zijn nieuwe, gezonde levensstijl. Daarom maakt de wereld in 2020 kennis met Gordon 2.0: fitter, frisser, maar net zo scherp en vrolijk als voorheen. Hij gaat hosten, presenteren en weer zingen. Daarnaast biedt Gordon – gei¨nspireerder dan ooit – zich aan als motiverend spreker bij congressen, bedrijfs- presentaties en events. Ook is deze Gordon 2.0 in te huren als leading man om een merk, naam of product in de markt te zetten.